Paus

Så här är det. Jag har gått från att som mest ha runt 20 läsare (lääääänge sen) till att nu som flest 3-4, men oftast 1-2. Så jävla larvigt.
 
Jag har visserligen sagt att jag i första hand skriver för min egen skull. Men lite känner jag samtidigt att ingen blir ledsen om jag inte skriver heller. Och jag skriver knappast sånt som gynnar någon annan, inte heller något jag kan få råd av andra för, och jag har inget särskilt tema.
 
Det får bli så att om jag verkligen verkligen vill skriva om något, så gör jag väl det. Men jag tänker att jag inte satsar på den här bloggen förrän jag har något jag kan bidra med.
 
Nu ska jag och valpen kolla på idol.
 
Puss på er två där ute. Vi hörs förmodligen i verkliga livet istället. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback