Terapiarbete eller - jag behöver terapi efter detta arbete?

Har slitit tapet idag! Igår kväll slet jag ner ALL jävla strukturtapet i sovrummet. Började efter 18, pausade under Let's Dance och Welcome to Sweden, och fortsatte under nyheterna. Så det måste ha gått på precis efter 2 h. Så jävla awesome^^
 
Imorse kom svärfar och svägerska förbi tidigt bajs och skulle hjälpa till lite här och byta bil. Jag och Malin har slitit ner tapeten (gissa tre gånger, japp. Strukturtapet.) i vardagsrummet. HelVETE vad tid det tog och vad pilligt det var... De måste ha använt nåt jävla supertapetklister här ute. Men nu är den ÄNTLIGEN nere! Woopwooooop!
 
Jag och Kimmy har även börjat lägga golvet i gästrummet. Nu har vi kommit fram till rören från elementet som går ner genom golvet så vi har tagit en paus i arbetet och jag ska åka till stallet. Bättre sent än aldrig.
 
Som sagt skulle vi byta tillbaka bilen, men när vi skulle iväg och köpa distanser till golvet och äta lunch så såg jag att det var punka på VB. Asså den där bilen! Pratade med pappa häromdagen och han frågade om jag fortfarande är intresserad av hans Honda. Eh, ja? Gärna igår ;D
 
Till stallet var det. Pussohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback