Nu inbillar jag mig igen

Har gjort hela dagen. Jag tror att jag har ont i halsen, men jag är säker på att det bara är fantasier. Klart jag inte är på väg att bli sjuk. Fuck no. Ska koka mig en kopp te (har undvikit det hela dagen pga värmen) och ta en Ipren.
 
Hela kroppen är full i blåmärken, det brukar den vara. Men igår fick jag en fin smäll när jag försökte lyfta framhoven på en astung, sederad och osamarbetsvillig häst - rakt på kärringnerven på armbågen. Det blev liksom myrornas krig i hela underarmen i säkert 5 minuter. Sen har jag också varit öm i höger handled i typ två dygn. Ingen aning hur, men har väl överansträngt den på nåt vis. Tänkte linda den i fetvadd men det har jag ingen. Jävla skit. Och min man har lagt lindan nånstans som jag inte vet var så det spelar ingen roll. Så, Orudis och Ipren och vetesäck får det bli. Och te. Damnit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback