Kaoset

Är så satans trött på kaoset här hemma. Det känns inte som om att nånting blir färdigt! Men. Idag har jag fått bort det sista av tapeten på murstocken. Tipset jag fått av mammas man (kan ha skrivit detta tidigare) var att kladda på rikligt med tapetlim och sen täcka in allt med byggplast, låta sitta ca 24h och sen bara dra bort plasten.
Jag tror att det var en bra idé. Grejen var bara att jag fick jobba över extra i måndags (klistrade i söndags kväll), så när jag kom hem orkade jag inte fixa med det. Därför blev det 48h och det hade torkat på ett par ställen och fick göra om skiten på några fläckar. Men nu är det färdigt! Har skrubbat allt med rotborste och grönsåpa. Nu väntar jag på att det ska torka, imorgon ska jag dra på reparationsspackel :)
 
Imorgon ska jag även ut på uppdrag! Ska kolla Granngården och Hööks efter nylonförstärkt läder för att fästa svängeln till vagnen. Får se om Cajsa hänger på och premiärkör eller om jag ska be Kimmy. Eller om jag över huvudtaget lyckas fixa nåt fäste. Hoppas! Så jävla taggad! WOopwOOp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback