Målarmästaren

Idag har jag målat klart hindren från ATG till NSD. Jättefina, men färgen släppte på vissa ställen när jag drog bort tejpen. Värdelösa färg. Och en hästjävel bajsade så det skvätte upp på grinden - och ägarfan har inte låtsas om detta. Och bommarna hade använts vid löshoppningen och var sandiga, bajsiga och islagna. Hästkräk, lyft på fötterna och bajsa inte när ni hoppar.
 
Strunt samma. Det blev tillslut rent och i ordning, de ska nämligen vara med på Grevagårdens tävlingsdag imorgon! Vi har sponsrat en klass där :)
 
Dagen har förutom detta bjudit på fyrhjulingskörning inomhus, nedslemmande, städande, återförsäljarträff och lite annat smått och gott. Däremot är det en hel jävla massa grejer som jag inte hann göra som jag hoppas hinna med imorrn. Jag kommer behöva hoppa in och jobba jour imorrn kväll utöver mitt vanliga pass. Detta kommer jag ta ut i extra semesterdag. 3 veckor ledigt jao! Najs^^
 
På fredag ska vi betala för huset! WOop woOP! Men det blir ingen flytt förrän nästa helg eftersom jag jobbar på lördag. Liksom.
 
Nu ska jag se om min mat är klar i ugnen.
 
Peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback