Jävlapissmåndag

Idag har det strulat. Framför allt på eftermiddag och kväll. Det blev inte som jag hade planerat, så allt jag gjorde blev förskjutet. Det resulterade i att jag fick frysa arslet av mig när jag väntade på bussen i 45 minuter...
 
Promenaden från stallet till bussen var mörk och blåsig som fan och jag hörde nåt ljud bakom mig som jag trodde var ett rådjur men jag såg inget (pannlampa). Otäckt. Så jag ringde mamma men hon hörde inte mig för det blåste så mycket.
 
Från bussen hem gjorde det svinont i mina fötter, framför allt hälarna, för de var så kalla.
 
En annan sak. En person (som jag för övrigt inte skulle sakna om denne slutade dyka upp på det stället) imiterade något jag sa till en annan person. Som om jag inte hörde det. Och fy i fan vad jag hatar sånt. Jag kunde tyvärr inte konfrontera personen i fråga direkt för jag var tvungen att prioritera samtalet jag höll på med. Inte för att jag hade vågat i alla fall, den kan vara rätt otäck och jag är inte rapp i käften och kan försvara mig.
 
Nu är jag i varje fall hemma, äter macka och börjar tina upp. Ska gå och lägga mig, glömma den här dagen och hoppas på att morgondagen blir betydligt bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback