The Hickups

Yup, I got them. Hela jag liksom hoppar till. Hoppas bara inte att de börjar göra ont, ibland är de så kraftiga att det gör ont i halsen, vare sig jag har munnen öppen eller stängd. xD
 
Äntligen får jag lite ledig tid! Efterlängtat minsann! Har jobbat så jäkla mycket jour nu och övertid och jag vet inte allt, så jag har varit helt slutkörd när jag kommer hem. Nu imorgon kommer jag äntligen kunna ta mig tid att åka till stallet och spendera ordentlig tid med hästen! Jag och H ska åka och kolla ett bete längre in längs samma väg som stallet är, sen ska vi ut på en tur.
 
På söndag åker vi förmodligen ut till kusten, najs! Det var länge sen. Jag får alltid sån ro i själen när vi är där :) Särskilt om vi kan spendera en natt eller två. Sen har jag bara fyra dagar kvar på jobbet och därefter - SEMESTER! Woopwoooop!
 
Ska upp till Stockholm över midsommar, mysigt :) Sen ner igen, Liseberg om två helger med Trippel-M och sen tillbaka till Stockholm för att fira lillasyster när hon fyller 20! Så jävla gammal. Så gammal är inte jag.
 
Nu håller make och svärfar på med att lägga golvlister! :D De har även fixat 10 ställen på vinden med ventilationshål under taket, skitbra! Så nu kommer det snart vara fritt fram att hälsa på när man vill! Nu står inte soffan längre i köket :P
 
Oh just det! Igår hade vi sommarfest med jobbet! En koordinattävling när man skulle hitta olika ställen för att leta sig vidare till slutdestinationen. Hade helt klart kunnat anordnats på lite bättre sätt, men vafan. Det var roligt, vi var Team Pirates, min kollega har ögonlapp för ett inflammerat ögonlock, så...
 
Efter en kväll med middag och gott sällskap åkte jag och Therese med hem till Lena och snackade strunt och premiärade på vår drink - Tungfuktaren! :D Nu kan jag äntligen avslöja dess innehåll:
* Bacardi Grand Melón
* Frysta jordgubbar
* Herrljunga (eller annan) Flädercider
* Wasabi på glaskanten, likt citron+salt på en Margarita.
Vi hade även en liiiten skvätt av Geléhallonessens som lade sig i botten, men detta skulle jag påstå är frivilligt.
 
En härlig sommardrink med en lite annorlunda twist :P Hinka den lugnt!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback