Fotjuice

Det stinker av tre par fötter här. Undrar om det började när jag satte på fläkten?
 
Jag har semester!! :D Började med att köra upp till Stockholm och ut till mammas stuga i skärgårn och fira regnig och kall midsommar. Sov på loftet och lyssnade på gammal Mamma Mu-saga på kassettband på en ännu äldre kassettbandspelare.
 
På söndagen åkte jag hem igen, och igår (måndag) kom mamma, Mats och Henke och sov över tills idag innan de åkte vidare söderut. Idag kom lillasyster och Robin och är här inatt :D Så mysigt! <3
 
Allt här hemma kan nu anses färdigt, förutom garderoberna. Jag har tagit ned garderobsdörrarna i gästrummet och börjat ta bort tapeterna på dem så jag kan slipa och måla dem. Sen är det sovrumsdörrarna kvar. Lite i taget. Kimmy ska börja gräva för dräneringen på framsidan och ena gaveln.
 
Bilder får jag ladda upp i dagarna, nu är det kväll, vi har kollat Allsång på Skansen, 100-åringen och nu Midsomer Murders.
 
Oh. Och så här är det. Vi (läs Kimmy) har paxat en valp. En svart schäferhane, född för en vecka sedan. Så om sju veckor ska det drälla omkring ett litet skräp här. Mysigt <3 Hoppas vi fått färdigt så mycket som möjligt bara, har ingen lust att ha en valp i ett byggkaos. Lyckligtvis är som sagt det mesta byggkaoset överstökat nu.
 
Hoppas vi kan ta en tur till IKEA i dagarna och beställa garderober :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback