Slutet & Början

Nu är semestern slut och vardagen börjar igen. Har bestämt mig för att ta tag i mig själv nu. Börjar om från början lite grann. Jag har börjat med att gå 45 minuters promenad och utforskat nya kvarter här i området, sen gjorde jag ca 20 utfall/ben, armhävningar, situps, rygglyft och en övning för axlarna från naprapaten. Jag har även bestämt att jag ska ta tag i min jävliga tonårshy som aldrig vill lämna mig. Nu är det avhållsamhet från choklad odyl, samt regelbunden användning av min ansiktsmask med Rotorua-lera från Nya Zeeland som jag har kört en period när jag precis kom hem, tyckte den hjälpte riktigt bra.
 
Har ju även nästan färdigt här hemma, dräneringen kvar, och två dörrar ska fixas. Ska väl ta tag i dem nån tag... Blä. Tråkigt.
 
Nu har jag plockat smultron och hallon och äter med vaniljglass, om nom. Har plockat hallon som jag tänkte ha till frukost imorgon också, för jag har visst ingen frukost kvar. Bra jobbat.
 
Oh, hade en sekvens med tankeöverföring häromdagen! Jag hade tänkt ringa Sandie i helgen, men så skickade hon ett sms i... torsdags? Vi har pratat en knapp timme, men vi måste prata mera, ju! Om du läser detta Sandra, du får gärna ringa mig när helt du vill, när det passar dig! Jobbar 7-16.30, har jour 10-20 på onsdag. Annars smsar jag väl dig igen så får vi se. Det är du som har de knasiga tiderna jao. :D <3
 
Ain't popular here, Bobo, ain't popular here!
 
Hihi.
 
Oh. Och på lördag ska vi till Trollis på Fallens Dagar och på grillfest med ett gäng kompisar! :D Länge sen vi träffade alla dem!
 
Jaaaaa. Jag lovar att jag ska lägga upp bilder. Det ska ingå i mitt nya jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback