Måndag morgon

Igår fanns det ingen frukost alls, så jag åkte och köpte frallor och granola och massa smarr. Idag fanns det några frallor kvar, mums! Det är najs med en god frukost!
 
Idag är vår repare på semester i fem veckor framåt, buhuuu... Så det blir till att jag får sitta där, typ. Men vi får åtminstone tillbaka TBe i alla fall :)
 
Alltså jag tänkte att jag bara skulle uppdatera lite med ett inlägg, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Kurt kom hem från betet i fredags. Vi har grävt färdigt runt huset, bara en sträng ut till en stenkista kvar att gräva färdigt.
Jag har grundmålat dörrarna med spärrfärg, har en sväng kvar innan de ska målas med täckfärg.
 
Oj, 43526 (om jag minns de sista rätt) blixtnedslag under dagen igår. Daaaang! Jag ska åka förbi och kolla hästarna nu på morgonen innan jag åker till jobbet. Och jag ska lätt parkera bilen intill ytterdörren om det tänker åska ikväll också.
 
Äh, men ha en bra dag hörrni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback