En EM av BM, AOS & CXW.

Idag stod 4 operationer på schemat, men jag var förstås tvungen att sabba allt, för jag hade tid hos BM för cellprovtagning. Det var förstås helt bortkastad tid, för hon kunde inte ta provet nu. Självklart. Så det blev till att boka om till nästa vecka och hålla tummarna för att det går bättre då.
 
Jag hade inte tid att åka tillbaka till jobbet, för Kimmy skulle ha bilen till träningen i Lidköping efter skolan. Med bussen hade jag väl varit framme lagom till dags att sluta igen...
Så jag tog all äcklig återvinning i bilen - inklusive gammal mikrovågsugn, trasig mixer, glödlampor, batterier och en slags sprayburk. Kändes jävligt bra, nu slipper skiten stå och ta en jävla massa plats som vi inte har :)
 
Sen bokade jag faktiskt in mig på ett pass på gymmet, första gången jag går på ett gruppass! Det blev CXWorks, typ core, 30 minuter. Mycket mage, men även en del axlar/rygg, armar och säte. Ska helt klart se till att gå på det fler gånger, då kommer det nog även att bli lite lättare att följa med, för nu var det bara en jävla massa instruktioner. Men det blir nog bra. Förhoppningsvis lär man sig väl att använda redskapen och att utföra rörelserna korrekt också tillslut.
 
Nu sitter jag med en Rotorua mud mask och ska hoppa i duschen. Måste äta något också, men det ekar banne mig i skåpen. Så jävla värdelöst att vara fattig.
 
Näe, hejdåpåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback