Prutt

Ett meningslöst litet inlägg. Eller kanske inte.
 
Kom hem från Stockholm igår kväll. Var och såg Electric Banana Band på Grönan i torsdags kväll! Det var awesoooome! Vi stod längst fram <3 Lika bra att inte ha vunnit bildtävlingen, då hade vi fått sitta på en ganska dålig plats. Så vi är nöjda med att inte vunnit den i alla fall.
 
Idag ska vi försöka släppa ihop Kurt och T med E, sen är det meningen att vi ska ha stallmöte tror jag. Jag hade behövt veta vilken dag jag ska ha jour, vi ska ha en fast jourdag från oktober, så jag vill gärna veta det så jag kan veta vilken dag jag kan ta stallet. Onsdag tror jag. Vi får se.
 
Oh, och svägerskan och hennes sambo har köpt hus! De flyttar in i december. Grattis till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback