Inte jour blev en bakjour

Igår hann jag inte ens åka en kvart från jobbet innan det ringde och frågades om jag kunde komma in och söva. För ett år sen gick jag och längtade efter att vara en av de narkoskunniga. Men det har sina baksidor också ;)
 
Men rasselrassel i övertidskassan, woopwoop!
 
Nu har jag jour idag, lördag och söndag. På måndag är jag ledig och då ska vi åka och hämta liten valpis! Kimmy har gått omkring här igår och lagt ut typ alla leksaker, skålar, godisburk, hängt upp kopplet i hallen osv osv. Han är värre än en havande kvinna... Men jag ska väl inte ta hans eufori ifrån honom.
 
Måtte det bli en lugn helg bara, för jag har ingen som helst lust att få något nattpass och jobba dygnet runt när ingen kommer och ersätter en på morgonen.
 
Hepp. Har inte så mycket batteri kvar på datorn, orkar inte gå och koppla in den.
 
TV-boxen har dött under senaste åskstormen, yay... Har bett Kimmy ringa leverantören om det men näe. Klart jag också kan ringa men jag jobbar på dagen, han sover bara. Så när han vaknar kanske han kan ringa, skrev det på tavlan nu så han kanske kan komma ihåg det. Vill glo på dumburken, det var ju för sjutton ERNST igår! Det glömde jag! Och missade eftersom jag jobbade extra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback