Dag 1 av 2

Idag har det varit rätt lugnt och skönt, det går ju i perioder det där. Imorgon är det dags för MR-övningar igen! Jag var och hämtade ett hästben till det från KTC tillsammans med min kollega och f.d. lärare. Jag har lite blandade känslor kring detta faktum. Hon har varit en bra lärare och hon är en duktig veterinär och väldigt lätt och bra att jobba tillsammans med, men det är fortfarande min gamla lärare! Än så länge har det i varje fall funkat bra, vi går rätt bra ihop. Förmodligen kommer jag att vara väldigt mycket tillsammans med henne på vårdavdelningen, så det blir oundvikligt. Vi gick iväg och åt lunch ihop för nån vecka sen också, det kändes nästan ännu knasigare än att jobba ihop, men det var riktigt trevligt :)
 
Idag har jag haft slutprövning av klänningen, har gått ner lite igen verkar det som. Eller så tog jag fel bh, köpte två storlekar av samma modell för jag var lite osäker. Kan ha varit så att jag tog den lilla... xD Skit samma, det löser sig med lite utfyllnadspaddar, det var inte jättemycket för stort. Inte så att det var tvunget att sys in i alla fall.
 
Igår var vi på danslektion också! Herrejävlar vad bra man är när man dansar med läraren! Det gick dock inte riktigt lika bra med varandra... Haha! Vi får hoppas att alla som kollar är fulla och ser dubbelt, eller är så rörda att de inte ser för att de är tårögda...
 
Hepp, nu ska jag typ... Jag vet inte. Hitta på nåt. Nåt finns det väl att göra. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback