Svullna fötter

Helgjobba 7-21 med fullt ös medvetslös och ett flertal hästar ska ha motion för hand x flera längs hältgången av betong, är det inte undra på att maken kommenterar "Dina fötter är faktiskt svullna!" på kvällen när man dråsat ner i sängen.
 
Idag ska jag försöka repa mig. Vi ska hämta ut förnyade pass och körkort, och jag ska komplettera piratutstyrseln! Ska nog ta en sväng förbi stallet också och pussa på hästen.
 
Jag känner mig lite töntig, men en av de bloggar jag följer har inte uppdaterats sen augusti, tråkigt! Vill ju veta vad folk har för sig, det är så sällan man träffar vissa människor. Sen är det inte jättekonstigt att man inte träffar alla, en del har man kanske aldrig träffat, och andra är en kompis kompis. Men ändå.
 
Näe jag tar och klär på mig lite så blir det stan sen. Blöt puss från ett regnigt Skövde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback