Annonsera

Har lagt ut min brudklänning på blocket. Det gör lite ont i hjärtat men jag måste tänka realistiskt. Det är inte att göra klänningen rättvisa att ha den liggandes på en vind av sentimentala skäl, eller i någon slags förhoppning om att en eventuell framtida dotter skulle vilja ha densamma. Jag vill kalla den tidlös, men det kanske min mamma gjorde om sin, och jag ville inte ha den. Då är det bättre att få tillbaka lite cash och att den får glädja någon/några fler.
 
603 personer har tittat på annonsen sedan jag lade upp den för ett par dagar sedan. Har bara fått ett mail, från en person som ville köpa underkläder om jag ville sälja dem... Kom igen folket! Ni vill ha min klänning, den är ju awesome!
 
Idag ska jag jobba jour. Men först ska jag ta en sväng förbi stallet och avmaska Kurt och ta med ett blodprov bara för att checka normalblodstatus på honom. Liten höstkoll sådär.
 
Ha en bra dag folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback