Sämst

Fäsk länkade nyss till presentations- och opponentschemat för nästa vecka. Jag ska presentera som tredje sista på fredagen, när alla är trötta och uttråkade. Härligt. Sen kommer helg och en sista redovisningsdag måndagen efter helgen eftersom att vi ska till Ultuna på onsdagen. Men alltså. Ahhhhh! Det här lägger rätt stor press på mig att göra en bra powerpoint, men framförallt ett riktigt bra och intressant framförande så att ingen somnar eller sitter helt ointresserad.
 
Känns ju lite sådär faktiskt. Men vafan.
 
Det var något annat jag tänkte göra. Vad var det? Jag minns inte. Det var nog egentligen ingenting särskilt. Typ powerpointen. Ska ta och fiska lite bilder från hans dator till min.
 
Håll tummarna för att det blir bra det här. På onsdag kommer mina fina småsyskon och hälsar på! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback