När all stress släpper

Idag tog jag mig förbi Helena i Skara så fick hon förklara lite för mig om hur hon menade med lite bilder och lite textgrejer. Nu när jag kom hem har jag gått igenom det och fixat till. Det enda kvar att göra är att skriva om figurnummer på bilder som jag bytt ordning på i texten. Det måste jag göra på Kimmys dator och han är lite upptagen där just nu så får vänta en stund. Men har skickat texten till handledaren och invänta ok att skicka till Urkund och examinatorn! Så jäääävla skönt!
 
Svängde förbi stallet på väg hem från Skara och pussade på Kurtan. Han har fortfarande lite vinterull, inte alls mycket, men jag känner att han kanske har lite vitaminbrist. Det får nog bli en sväng förbi Granngården eller Hööks och se vad de har för utbud av biotin. Vilket även påminner mig om att jag borde flytta bort saltstenen till beteshagen :) Skurade ur och fyllde på vattentunnan och klappade på alla små hästarna :) Blev lite sugen på att bada faktiskt. Det var skitvarmt, och det var jätteskönt att få vattenstänk från slangen på armar och ansikte :P
 
Jahopp. Om en halvtimme är det Göta Kanal 3. Har sett första och andra tidigare, och de har gått på 7:an igår och i förrigår, så jag tänkte se den sista nu. Får se om den är något bra. Imorgon ska jag städa och åka till stallet igen. Se om någon vill rida lite kanske.
 
Puss och Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback