Mors dag!

Glöm inte att gratta era mödrar idag! Det har jag gjort, för min mamma är bäst! <3
 
Idag ska Madde rida Kurt, så jag ska åka till stallet snart, har bara inte bestäm när än. Sen är det tänkt att bli lite picknick och grilla med de från klassen som är sugna. Det har också pratats om filmen Space Balls eller Det våras för rymden, men om det blir innan eller efter vet jag inte.
 
Usch jag känner lite att jag börjar hamna i en tandställningsdipp igen, börjar bli förbannad på den. Men om en vecka ska jag dit och spänna och börja kolla på en tid för när den ska tas bort! :D Så efter måndag är det antingen två eller bara EN GÅNG KVAR! WoopWooooop! Håll tummarna för att det blir sista innan borttagningen!
 
Fick förresten sms från mamma igår och hon hade fixat de där klistermärkena till inbjudningarna som jag inte lyckats hitta här, så de ska komma på posten vilken dag som helst! Sen är det bara frimärken kvar :)
 
Till examensdagen har jag hört talas om att man får ta med sig det man själv vill äta i Smedjan för eftersnacket så att säga. Jag funderade lite över vad man skulle kunna göra som inte behöver värmas men som inte heller kanske behöver vara i kyl utan klarar sig i enbart kylväska. Igår kom jag fram till - tunnbrödrulle! Skitenkelt, gott, går att variera i oändlighet! Så jag tänkte att vi fixar lite sånt tills fredag, för även svärföräldrar och Malin ska titta förbi på min examen innan vi fortsätter vidare norrut!
 
Happ, hepp. Om man skulle borsta tänderna och plocka fram om det är nå grejer som behövs till ikväll?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback