Inbjudningar #1

Nu sitter jag och pysslar lite inbjudningar! Eller egentligen håller jag på att skriva adresser på kuvert med silverpenna. Skrev dem igår med blyerts och köpte en smal silverpenna idag, men den har en tendens att tjocka till sig ibland precis efter den tröttar ut sig så man måste "pumpa" den mot ett annat pappet, ni vet?
 
Men än så länge går det bra. Kimmy hade sin prao i högstadiet på ett tryckeri så han har fått en hel kartong jättefina kuvert därifrån som nu kommer väl till pass :) Det är några adresser som saknas som vi måste be om precis innan vi skickar av olika anledning. Men i övrigt är det nu i full gång! Jag har tänkt skaffa lite klistermärken och göra kuvertet lite pyntat, för korten kommer att bli ganska små.
 
Eftersom att det är så pass långt för många att åka hit, och för att det är ganska trångt på stället vi bokat efteråt så kommer vi inte att bjuda fler än våra släktingar och allra närmaste vänner, så det har inte blivit så många inbjudningar faktiskt. Ska ta och lägga upp en bild när jag gjort klart något fint så får ni se hur jag gjort :)
 
Hare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback