Hårpyssel

Har tagit en tid i tvättis men missade en timme. Men vi har så mycket tvätt att jag tänkte screw it och kör allt linne och handdukar, och lite stumpor och underkläder, så är i varje fall hälften av berget borta. Tänkte ta ett pass imorrn också om ingen bokar den, och köra lite till.
 
Jobbar även på att testa lite olika håruppsättningar inför balen imorgon! :D Jag funderar dock på om jag ska klippa luggen själv eller låta den vara lång. Det är ju lite jobbigt att den hänger i ögonen, men det blir inte skitsnyggt när jag klipper den själv. Så jag vet inte. Tror inte att någon har möjlighet att klippa den idag eller imorrn.
 
Jag får lägga upp lite bilder imorgon när jag är fix och fin, så får vi se hur länge det håller i sig, det ska eventuellt regna lite mer imorrn >.<
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback