Skor!

Jag hittade ett par skor på bröllopsmässan i Skara domkyrka som jag blev jättekär i! De finns på Klostergatans skor, men jag har ännu inte tagit mig tid att gå förbi där. Jag tänkte igår att jag skulle gå förbi, men Madde påpekade att det är långfredag idag och det är garanterat stängt fram tills tisdag... Jag hittade dock skorna på heppo.se och tänkte att jag går förbi klostergatan och provar dem och ser vad de kostar. Om de sitter bra och beroende på vad de kostar så får jag väl välja därefter om jag köper dem direkt eller beställer från heppo.
 
De fanns i två olika modeller där den ena är 7,5 cm i klacken, och den andra är typ 9 cm? De ser lite olika vita ut, men jag tror att det beror på ljussättningen av bilden. Inte helt säker, men de är lika snygga båda två. Här är bilder på de båda olika:
 
 
Vad tycker ni? Jag kan personligen känna att en lägre klack är att föredra om jag ska orka ha dem på mig en hel dag och kväll. Och om det nu är så att det är skillnad i färg så tror jag att den vänstra dessutom passar bättre till min klänning. Och den är 100 kr billigare än den andra. Näe nu vill jag ha tisdag så jag kan få gå och prova dem och jämföra priset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback