Prilligt!

Idag har jag varit och provat klänning! Så himla roligt! Eller själva provningen var lite awkward, det kändes konstigt att se sig själv i spegeln, och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men hon som har butiken är väldigt rar och hjälpsam, och jag tror vi kom fram till en riktigt bra lösning!
 
Ska höra av mig nästa gång i juli och komma dit för att ta mått så att hon kan sätta igång arbetet med den, och sen kommer jag få komma några gånger och pröva så att det blir bra :D Roligt! Men ni får allt vänta med bilder tills dess att den har sytts in lite och inte sitter som en säck potatis på min platta överkropp utan hållning.
 
Fram tills dess gäller att träna på med västen och gummibandet - och köpa en bra bh som kan lura ögat lite x3
 
Nu ska jag försöka koncentrera mig på att plugga lite! Tack för sällskapet Madde! :)
 
Och tack för texten till Djursjukskötaresången Fäsk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback