Morgonstund har dator i mun

Tänk att bland det första jag gör när jag går upp på morgonen och har lite extra tid på mig är att slå på datorn. Jag har inget behov av det, det är ingenting jag ska kolla eller göra. Jag är mest bara lite "sugen". Knas. Men det skadar väl inte.
 
Om en timme ska jag åka till skolan för att sammanställa hästövningen och sen ska jag och Madde åka till stallet. Det känns lite halvtrisst att rida nu när det har snöat igen, för nu ser man verkligen inte var det är blankis, och det är så jävla tråkigt att rida när det är så halt och man bara fokuserar på att styra hästen dit det är som minst is. Suget på att rida blir liksom inte större än det att låta hästen stå kvar i hagen - för både min och hästens skull. Förr eller senare kommer vi att göra oss jävligt illa känner jag.
 
Happ. Nu kanske jag borde klä på mig och borsta tänderna.
 
Ha en riktigt bra fredag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback