XJ

Alltså, det verkar vara vääääldigt många som fått svar på sina examensarbeten. I torsdags fick vi ett mail som sade att alla examensprotokoll skulle vara inlämnade till kursansvarig senast i fredags, därefter skulle betygen mailas ut individuellt. Om man inte var godkänd och behövde ända eller komplettera sitt arbete skulle man också få veta det senast i fredags. Vissa har redan fått veta det (jag exkluderad).
 
Jag har inte fått något mail alls, betyder detta då att jag är godkänd, men väntar på exakt vilket betyg jag fått? För jag vet inte om jag törs lita på det. Vi ska ha fått svar senast på måndag, men det verkar vara väldigt många som redan fått veta sina resultat. Om inte annat så verkar det gå i lite random ordning, och folk verkar få mail när som helst på dygnet.
 
Jag blir mer och mer nervös, så här får man fan inte hålla på! Nu vill jag ha mitt betyg! Jag vill få en bekräftelse på att jag är godkänd! AhhhH!
 
Försöker stilla nerverna med en skål nykokt rabarberkräm, omnomnom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback