Solistsång

Jag går och funderar över vad för låt vi ska låta Anna sjunga under vigseln. Hade tänkt en låt, men har insett att det inte blir så bra med den. Minns inte om jag har sagt vilken, men jag tänker inte göra det nu.
 
Jag vill inte ha nån som alla andra har, om ni förstår hur jag menar. Men så är jag ju med det mesta, jag tycker om att vara originell, även om jag inte försöker vara det jämt och ständigt. När det gäller lite mer speciella tillfällen tycker jag dock om att sticka ut lite. Både för utstickandets sak i sig, men också för att jag gillar när det är lite annorlunda och överraskande så att säga.
 
Idag åker vi iväg till Trollhättan, vi får se om vi fortsätter vidare ikväll eller om vi stannar natten där. Självklart regnar det när vi är lediga, det är ju något slags skämt. Förhoppningsvis är det uppehåll vid kusten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback