Glad midsommar!

Idag är det även midsommarsolståndet, då dagen är som längst och natten som kortast. Det betyder att från och med imorrn blir dagarna kortare igen och nätterna längre! Sug på den ni!
 
Vi har varit en sväng till Boulognerskogen här i Skövde och tittat när de reste stången och dansade, medan vi åt lite midsommarlunch. Sen åkte vi till stallet och pussade på hästarna och klappade på kattungarna. Nu är jag hemma igen och kollar tv. Älskling åkte till jobbet och jag har huset för mig själv. Blää.
 
Skärgårdsdoktorn ikväll! Måste nästan poppa lite popcorn och mysa. Men jag känner också att jag vill städa lite, särskilt byta lakan.
 
Både Varberg och Trollhättan har haft midsommarfester att erbjuda idag, men eftersom Kimmy jobbar ikväll och jag inte har några pengar, så blir det liksom ingenting roligt. Jag hatar sånt, när man känner att man missar riktigt roliga, sociala tillställningar. Jag får så mycket positiv energi av att vara med trevligt folk som jag känner riktigt bra för, men av någon anledning så suger det ur lite energi när man vet att man missar sånt här. Usch. Kanske onödigt meseri, men jag kan liksom inte hjälpa det. Jag har umgåtts för lite med annat folk den senaste tiden. Förutom på jobbet förstås, men det är en annan sak...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback