Energidepå

Är inget jag har, men imorgon är sista arbetsdagen den här veckan och sen tänkte jag och älskling åka ut till västkusten och svärföräldrarnas stuga. Mysigt :)
 
Jag skulle behöva ringa lite samtal. Fick ett brev från Folktandvården med en bokad tid som jag måste ringa och avboka, men meddela att jag gärna kommer efter att tandställningen är borttagen. Sen tror jag att jag borde ringa min operatör och fråga hur jag ligger till med abonnemanget för jag fick för mig att det kommer att gå ut snart, och jag svarar inte på uppenbara säljarnummer. Ifall de då väljer att inte skicka nåt mail eller brev så kanske mitt nummer en dag slutar funka .___. Jag vet inte om det får gå till så, men jag har i varje fall fått för mig det, och jag vägrar lämna ifrån mig mitt mobilnummer. Jag har världens bästa nummer, och jag kommer aldrig få tillbaka det om jag skulle bli av med det. Jag skulle heller aldrig förlåta mig själv... x3
 
Ikväll tänkte jag försöka lägga mig i tid, damnit. Jag ska bara städa upp lite grann, flytta upp lite saker på vinden och plocka undan några grejer. Men sen så kryper jag ner och lyssnar på radio. Fast nu startade iofs diamond league på tv, så det kanske inte blir något Karlavagnen ikväll. Måste undersökas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback