Aaaand we'e off!

There's no turning back!
 
Idag jobbade jag första dagen på Skara djursjukhus. Det gick bra, men jag känner att jag inte är van att stå upp hela dagarna, man är verkligen van vid att sitta på arslet dagarna i ända. Jag är ju rätt svag i ryggmuskulaturen, så därför kändes det av efter ett par timmar. Jag jobbar dock på detta med min hållningsväst och ska börja igen med rygglyft och lite annat.
 
Efter jobbet åkte jag till stallet och drog ut på en ridtur. Varken Kurt eller jag har varit ute på länge, jag fick ordentligt håll efter typ 30 meter trav, och han hade lite spunk över att vara ensam... Men det gick bra, vi överlevde båda två.
 
Nu kom jag och älskling hem från en promenad på Billingen och Rhododendrondalen :) Myspys! Nu ska jag gå och lägga mig, måste orka jobba resten av veckan också... Känns dock riktigt skönt att inte ha något plugg att vara tvungen att fixa med när man kommer hem :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback