Sommarhud

Min hud doftar sol och värme! Det luktar så himla gott! Vi låg i solen borta vid Karstorpssjön, mumsade på citronrån, badade lite och lyssnade på Cirkeln. Igen. Jaja... Den är ju så bra! Har egentligen bara lyssnat på Eld två gånger och Cirkeln en gång. Kimmy roade sig med att lägga händerna på mig eller skugga mina armar eller mage. Han tycker att det är tråkigt att sola xD
 
Sen åkte vi hem och gjorde Västerbottensostpaj. Den hann inte Kimmy äta av, för han var tvungen att åka 10 minuter innan den var klar. Ledsen älskling, visste inte att det skulle ta så lång tid. God var den i alla fall :P
 
I förmiddags när jag gick upp upptäckte jag till min förtjusning att en blogg jag följde tidigare, vars författare hade valt att sluta med bloggandet, till slut hade tagit sitt förnuft till fånga! Jag har kollat in ett par gånger, men sen gett upp. Nu när jag kollade hade hon börjat skriva igen 16 juni, drygt 1,5 månad senare. Woopwoop! Fanns massor med inlägg att läsa igen sig på! :D Roligt^^
 
Om 6 minuter börjar Sommarkrysset! Ska skära upp lite jordgubbar och äta med gräddmjölk, omnomnom <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback