Semesteeeeer

En veckas lyxig semester har vi unnat oss! Har en dag kvar imorgon, den ska spenderas i stallet, och en sväng i tandläkarstolen.
 
Dagen idag har varit riktigt produktiv och har gett en riktigt bra magkänsla såhär nu på kvällskvisten. Vi sov ut i stugan, gick upp och åt frukost. Sen packade vi ihop och begav oss hemåt. På vägen stannade vi vid nyöppnade IKEA Uddevalla där det blev ett nytt kantskydd till sängen, ett par nya fräscha skärbrädor och matlådor, värmeljus och en skohylla :) Hade kunnat handla hur mycket som helst, men vi har inte riktigt plats. Skulle vilja ha ett hus. Vill köpa stora fina bokhyllor att ställa mina böcker och fina saker i! Hade ett presentkort på 400 kr i alla fall så det blev lagom den här gången.
 
Sen stannade vi i Trollhättan och åt mjukglass innan vi åkte hem. Hemma plockade jag upp grejerna och vi gick igenom posten. Mamma hade skickat de där Go-Veggie-godisarna som jag letat efter som Sandie hade köpt! Jättegoda! Vi fick äntligen vigselinbjudan också, med namn och nummer till präst och musiker! :D Så vi inväntar vigselsamtal, men inom de närmaste dagarna ska jag ringa och höra hur vi gör med musiken till solosångerna så tjejerna får veta :)
 
Efter det åkte jag till stallet och pussade på hästen. Åkte tillbaka till Skara där jag köpte Centaura på apoteket som jag sen åkte tillbaka och sprayade på honom. Sen åkte jag till Hööks och köpte en flughuva, och ett par flätade tyglar och ett bett på 50% rea, woopwoop! Därefter blev det lite mat på Maxi, som jag nu ska inta framför Lotta på Liseberg!

Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback