Promenadfunderingar

Jag hade en tanke att jag skulle gå till stallet. Det är ju rätt skönt väder, det är inte skitvarmt men det regnar inte heller. Jag tror inte att det ska börja, men kanske borde kolla det först.
 
Ringde SJV nyss och frågade vart mitt leg har blivit av. Min handläggare har tydligen semester till slutet av den här månaden, så jag får vänta tills dess. Jahapp, så trevligt då. >.<
 
Ska även ringa kyrkomusikern, som jag tror jag sagt tidigare. Men först vill jag nog checka med Kimmy om han kan vara ok med låten jag tänkt mig, för snart känner jag att om han inte vill lägga energi på att leta nåt själv så får det jag väljer vackert passa. Jag ska boka ett datum för provuppsättning av håret också! Men jag minns inte när hon hade semester.. Tror det var den här veckan, men jag får väl fråga på salongen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback