Musikinspiration, Hästinspiration och Husinspiration

Jag letar bra musik! Jag letar faktiskt lite mer specifikt efter nån bra musik som kan framföras under vigseln. Har en redan, och hade en till planerad men vi har insett att den egentligen inte passar så bra. Jag hade en annan idé men Kimmy tyckte inte den var så bra, så nu fortsätter jag sökandet. Jag vill att det ska vara nåt som ingen annan eller åtminstone väldigt få, haft tidigare. Rätt svårt, vill helst ha någon slags koppling till den samtidigt...
 
Jahopp! Idag har jag varit med stallkompis på Götene RK och Skogsborg och tittat på de nationella körtävlingarna och maratonmomentet! Så jääääävla avundsjuk! Jag vill också köra! Kanske inte nödvändigtvis tävla även om det vore skitkul, men jag vill ha utrustning att få komma ut och köra hemma och på träningar! Åhhh efter bröllopet ska jag börja spara pengar för att kunna köpa vagn och sele...
 
Sen åkte vi till stallet, och på vägen in åkte vi förbi ett litet hus nära stallet som är till salu! Jättegullig liten stuga, vill ha! Men den finns inte upplagd på nätet som jag kan hitta, så får se om den finns i nån tidning eller om man kan komma på privat besök, stallägaren känner tydligen dem om jag förstod rätt. Hur awesome mysigt vore inte det? Och dyrt. Det var ju det där med pengar... Varför föddes man inte rik istället för vacker?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback