Kvinna

När man småhandlar ibland kan man bli förundrad över kombinationen varor folk har. Det kan vara ketchup och strumpor, eller synålar, smör och plastfolie, eller kanske växtnäring och häftmassa? En gång när jag och syster var på Hemköp köpte vi maränger, bananer, chokladsås och vaniljglass - kassörskan konstaterade glatt att det ju inte kunde vara annat än marängsviss på gång.
Lite så var det nu när jag var nere på lilla Ica, en Japp choklad och ett paket Ibumetin. Den kombinationen kan inte betyda mycket mer än en sak >.<
 
Nu är jag lite sugen på att gå och lägga mig, men jag ska invänta att Ibumetinen tar. Kanske borde dra lite i gummibanden på dörren också. Vill egentligen prata lite med älsklingen men det verkar som om telefonnäten borta i Thn knäppar sig, så det är väl lika bra att göra kväll och lägga sig med ljudboken efter Potta på Fiseberg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback