Håkan Herregud....

Jag orkar inte med Håkan Hellström. Ola Linnros är inte heller min favorit direkt, och båda har varit på Allsång på Skansen. Tack och lov inte båda idag, Ola. Haha, Oskar heter han kanske. Bra där. Ni ser?
Nu står Håkan och sjunger en skitgammal låt som jag och syrran hade på en Absolute music-skiva för hundra år sen. Jag vill minnas att vi brukade bläddra förbi den för ingen av oss gillade den x3
 
Happ. Har städat upp lite hemma. Plockat lite småskit och torkat av lite hyllor och bänkar, så det är dammsugning och moppning kvar innan vi får besök av pappa med fru till helgen :) Trevligt, trevligt.
 
Nu är det Midsomer Murders, men jag måste verkligen duscha först. Vet inte om jag ska skynda mig så jag hinner se lite grann, eller om jag ska skita i det, lägga mig i sängen och läsa istället.
 
Bokat möte med Brunsbo också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback