7 dagar senare

Har jobbat 7 dagar i rad nu, imorrn får jag äntligen vara lite ledig :) Det har varit en jätteskön helg att jobba faktiskt, ingen stress och panik.
 
I torsdags kom min pappa och hans fru neröver hit. I fredags åt vi middag här hemma hos oss, igår kom mina blivande svärföräldrar med bort till stugan som de hyrt så åt vi middag där alla sex :) Riktigt trevligt, det är skönt att veta att våra föräldrar kommer överens. Det känns ju viktigast att jag och Kimmy kommer överens med varandras föräldrar och syskon, men det är ju bra att även svärföräldrarna går ihop.
 
Idag när jag åkte förbi stallet så hade en ponny sprängt staketet mellan hagarna så det vart lite jobbigt när hästarna började springa omkring när ståltråden låg över marken. Men de klarade sig utan några skråmor, tack och lov. Annars kan ju sånt gå riktigt jävla illa.
 
Nu har jag ätit middag och sett på Skärgårdsdoktorn och ätit jordgubbar med gräddmjölk. Trots att jag inte gick upp 5 imorse, utan faktiskt fick 2 timmar sovmorgon, så känner jag mig riktigt seg. Tror jag ska borsta tänderna och lägga mig på sängen och lyssna på ljudbok.
 
Haha jo juste, igår när jag ringde Blå Stjärnan i Gbg så var det Sandie som svarade på jourtelefonen! :D <3 Hade varit trevligt att prata, men man kan ju inte gärna använda akuttelefonen för att snacka skit... Får ringa dig någon dag snart på din egen telefon ;)
 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback