Pulse

Jag vet att jag har sagt i två dagar att jag ska gå upp i tid och plugga. Idag gick jag upp och åkte till stallet och skulle möta Madde vid 14, men hon kom typ 14.45 och jag var hungrig och behövde plugga. Så jag kramades och pratade lite men sen åkte jag hem. Egentligen så hade jag lika gärna kunnat följa med ut och ridit för jag har inte gjort mycket annat än laga mat och städa köket sen jag kom hem. Jag skulle behöva ta en dusch också, men jag gillar inte att duscha så sent på kvällen och lägga mig med blött hår.
 
Jag ska skriva lite hemgångsråd, övriga mediciner osv. innan jag går och lägger mig, så att jag bara har behandlingsmetoderna kvar. Eller tja, hemgångsråd kan bli svårt om jag inte bestämt mig för behandlingsmetoder än...
 
Jag satt just och kollade igenom en nytillagd facebookkompis bilder och grejer - såsom jag antar att de flesta gör med många av sina nytillagda vänner. Den här tjejen är Kimmys kompis relativt nya tjej, jättegullig verkligen. Vi träffades på juldagsfesten i Trollhättan och hon var så sjukt duktig på att sjunga. Bland hennes bilder fanns bland annat ett gäng bilder och videor från gymnasiet med en show - Pink Floyd, The Wall. OHMIGOD! Nu älskar jag den här tjejen nåt fasligt mycket!
 
Pappa har gett mig och lillasyster i julklapp att gå och se The Wall på Ullevi i sommar! It shall be awesome!
Så nu blev jag inspirerad och slog på Pulse på YouTube och lyssnar på. Det är pappa och barndom för mig <3 Borde väl kanske börja titta på och lyssna på The Wall istället, så man är lite förberedd ;)
 
Hoppas ni alla har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback