Busted!

Idag har jag och Madde varit ute och ridit igen. Det var en pigg häst jag satte mig upp på, men tack och lov var han inte störd, bara glad och busig. Sådär så att man blir alldeles prillig i magen och skulle kunna skratta så man kiknar om man satte igång :D
Så när vi kom ut på banvallen så s-ade jag så lågt att jag knappt var säker på om jag fick fram nåt ljud, men han travade på och sen fick de galoppera en sväng också. Skönt när det har kommit så pass mycket snö igen så att den värsta ishalkan är täckt. Mysbart! Sen skrittade vi in på en väg vi testat tidigare som var så isig att vi var tvungna att vända, men idag gick det bra :)
 
Nu har jag lämnat Madde på stationen, hon skulle upp och hälsa på hästens husse och matte bland annat.
Jag borde sätta igång diskmaskinen och röja lite i köket, ser ut som om någon har släppt en bomb. Kanske dra igång lite musik eller en film också.
 
PUSS!
 
Ps. Håll tummarna för att min vårdplan blir godkänd nu, så att jag slipper revidera den igen. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback