Inspirationshelg!

Nu har jag varit och lämnat lillasyster och mamma på stationen, det har varit en mysig helg :) De kom hit i fredags kväll och då gick vi på thaien och åt middag, och sen såg vi Avatar hemma. Igår gick vi en runda på stan, pratade lite allmänt om planeringen och sen bakade jag bröd och vi åt middag. Älsklingen drog iväg till en kompis som fyllde år och så gick de ett gäng på Husaren, så vi hade mysig kväll med stjärnorna på slottet och sen Bridget Jones 2.
 
Imorse gick vi upp och åkte bort till Brunsbo vid tiotiden och träffade de som har stället där. De som äger stället har samma namn som min mamma och hennes man, och de hade samma efternamn som Kimmys mamma hade innan hon gifte sig. Klockrent!
Lokalerna var fina, det var fina hotellrum, och möjligheterna är i princip oändliga! Så nu återstår för oss att fundera ut en mer exakt gästlista så vi vet var vi landar i antal gäster, vad vi vill bjuda på och vad som ska ingå, eller om det ska vara kuvertavgift, hur vi ska lägga upp det under kvällen, om vi ska ha toastmaster och sådär. Så himla skoj! :D Jag funderade en stund på om jag skulle busa till det och lägga upp min blogg på nåt bröllopsbloggsforum, men samtidigt - jag kommer bara skriva när det händer någonting och inte göra liksom dagliga pysselanteckningar, och dels så känns det lite... ah men töntigt. Eller ganska grovt töntigt.
 
Men jag kommer inte kunna låta bli att berätta om det som händer under tidens gång, och försöka lägga upp lite bilder och sådär, så det får ni vackert stå ut med. Å andra sidan, om ni följt mig så här länge - så med tanke på att det jag skriver över lag knappast är särskilt intressant, så kanske det är skit samma :P
 
Nu ska jag prata skit med Madde min!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback