Det rinner

Idag hade vi kursintroduktion till examensarbetet! Det är lite läskigt faktiskt, det börjar närma sig ett slut! Däremot var inte förmiddagen särskilt givande, vi hade kunnat läsa oss till allting på Fronter. På eftermiddagen satt vi med våra studiegrupper och diskuterade lite hur vi ska skicka arbetena emellan oss och att vi skulle hålla oss till alla givna datum för när man skulle skicka sina utkast och så vidare...
 
Efter det hade jag och Madde stalltjänst, och vi gick och snorade ikapp. Stackarn har åkt på min förkylning som jag håller på att repa mig ifrån. Mest snorig nu, lite seg men inte så mycket.
 
Imorgon har vi någon föreläsning i vetenskapligt skrivande bland annat, och därefter får ni hålla era tummar! Får berätta imorrn, blir lite skrockfull.
 
Nu sitter jag och Skypear lite halvhjärtat med söstra mi. Hon och mamma kommer ner och hälsar på i februari :) Men inte innan jag har hunnit vara uppe och spännt tandställningen. Har inte fått något vidare svar ifrån Albano så jag vet inte hur det blir med besök på rehab där...
 
Var det något annat jag skulle nämna? Vet inte. På fredag ska jag klippa håret! Ska bli jätteskönt, min lugg är hur lång som helst! Och nu har vi krympt min ring också så den sitter mycket bättre :) <3
 
Äsch, puss på er rackarungar! Nu måste jag läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback