Det fanns en idé för den här rubriken men den försvann

Nu har jag ÄNTLIGEN skrivit klart vårdplanen! Tyvärr fick jag inte med allt som jag ville. Hade velat skriva om terapeutiskt ultraljud eller shockwave, men det fick helt enkelt inte plats och jag hade ingen direkt plan. Jag får väl helt enkelt nämna det i förbipasserande men något mer fördjupat än i själva texten. Jag har faktiskt en referensartikel som handlar om shockwave, men har tagit en helt annan fakta från den än själva terapin. Så tja, nånting kanske jag kan säga, men även säga att hästen återhämtat sig så pass bra utan att man valt att låta bli, men möjligheten erbjudits.
 
Det som återstår nu är att göra en powerpointpresentation, men det kan jag göra typ på torsdag. Imorgon är det stallet som gäller, och jag behöver andas ren frisk luft, och inte som här inne där det känns som ett bakishak - luften är tung och tjockandad som om folk legat och svettats ut alkoholångor och kräkts i papperskorgar. Tack och lov luktar det varken svett, alkohol eller spya, men det är det där varma, tunga äckliga. Och känslan av att vara åksjuk som man får efter en hel dag framför datorn...
 
Ringde vid lunch och bokade datum i september! Jätteglad och jätteprillig!
 
Nu är det Varning för Jönssonligan (älskar när sickan går i barndom), lite belöningschips (ja jag vet), och vila av hjärncellerna.
 
Skrivet 8/1 ca kl. 22.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback