Breaking Free

Idag har jag besökt St Rémi och fått prata med kvinnan som äger stället, och som jag har pratat lite med på telefon. Hon visade en bild på en annan klänning som påminde om den jag ville ha, men den hade inte alls lika vacker kjol. Sen visade hon en annan klänning på galge, som var väldigt lik i livet, men inte i kjolen. Den var faktiskt också jättevacker och hon sa att hon kan själv sy upp den så att kjolen liknar den jag har sett på nätet. Me so happy! :D Ska ringa och boka en tid någon dag att komma och prata och prova, roligt!
 
Det kändes som om det fanns mer att säga men jag kommer inte på det nu, så jag tänker kolla vidare på Family Guy istället.
 
Jo förresten! Om någon är intresserad - i inlägget om årsjubileet för tandställningen skrev jag att Actamed var en bra salva för skavsår. Rättelse - den heter Aftamed. Det var bara det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback