Slurp slurp...

Jag har fastnat på bild! När jag försöker komma upp med wakeboarden! Herremingud xD Får lägga upp nån bild senare när jag har tid. Nu väntar jag på att Madde ska ringa så jag kan boka tåg till Varberg och helgens kräftskiva! Woopwoop! <3
 
Sen ska jag åka med älsklingen tillbaka till Skara - jag vet, har ni hört på maken? Jag ska möta upp Jenny som jag jobbade med på Albano förra året, hon gör en cykeltrip från Uppsala till Göteborg, riktigt imponerande! :) Ni kan följa henne här. Det blir en öl, och kanske en efterrätt, beroende på var vi hamnar. Kvarterskrogen Enjoy har bara kvällsöppet ons-lör, så det blir väl en pizzeria >.< Njae, Rosers kan man ju kanske alltid hitta bort till.
 
Näe, puss på er, ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback