Men hallå?

46 sidvisningar på 3 pers? Nu får ni väl ge er? Har ni inget bättre för er eller? xD
 
Jag har i varje fall jobbat! Jobbat på häst sen i onsdags, imorrn ska jag vara på smådjur, men onsdag-torsdag blir det häst igen! I helgen var jag lite i stallet, och vi åkte ut till stugan och Kungshamn. Försökte åka wakeboard igår bakom vattenskotern. Det hade inte gått bättre bakom en båt direkt, men vafan. Jag hade velat ha handskar, det var svårt att hålla i handtaget. Och det var maneter typ överallt! .___. Bara massa brännmaneter. Uuuuusch, läbbans! Och när man då gjorde sina fina trullor så fick jag en stor mängd av det väldigt salta västkustvattnet i mun, näsa och luftvägarna mellan näshålan och munhålan... Bläääh. Usch och fy... Näe, om jag ska försöka ta mig upp på den där igen, så vill jag göra det i en sjö. Eller på östkusten. Då skulle det i varje fall inte vara lika läbbigt att ligga i vattnet, och inte lika äckliga, salta kallsupar. Fifan.
 
Nu ska jag dricka upp sista slurken te, och sen göra kväll!
 
46 dagar kvar! Woopwoop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback