Mätt

Förlåt att jag inte skrivit på flera dagar, om det är så att du är besviken. Otherwise, hej igen!
 
Jag lovade min systeryster för länge sen nu att jag skulle länka till hennes sida där hon gör fina faerywings :) Frolic Faery! http://dayviews.com/frolicfaery/
 
Kika in och länka vidare! :)
 
Idag har jag jobbat på häst, det vart lite stressigt och övertid, men jag får kompensera med lite komp imorrn, eftersom jag ska åka med tåget till Sthlm! För på fredag kan det komma att bli dagen D! Ska till käftis nämligen :D
Lyckades klämma fingret i handtaget/låset till en spiltbox idag så jag har en ful blodblåda precis vid nageln på pekfingret... Ajee.
 
Ohh, och Kungen och Drottingen var i Skara idag. Såg poliserna och bussen och massa folk, men hade liksom inte tid att gå bort och kolla närmare.
 
Ringde och fick till slut tag på kyrkomusikern. Sagt vad vi vill ha för ingångsmusik, eventuell utgångsmusik, och en av solistlåtarna. Han sa dock att han inte är så bra på gitarr, men föreslog att jag kunde ringa Music & Productionprogrammet i Skara och se om någon elev kan ställa upp och kompa. Hoppas hoppas!
 
Kimmy ringde och fixade med tårta på Katedralskolan, vi ska ringa tillbaka när vi vet hur många det blir och hur vi vill att den ska se ut. Jag har även ringt Helens dansskola men ska ringa igen när jag har schema för längre fram så att vi kan boka en tid och lära oss dansa brudvals. Ohmigod! Det liksom närmar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback