Lunchfritt

Blev utan idag, får äta ordentligt nu istället. Imorse var det fint väder, men meteorologen på tv sa att det skulle regna och åska senare. Det hade han rätt i. Begåvad och intelligent som jag är valde jag kläder med omsorg och hänsyn till prognosen. Eller inte. Tack och lov blev det uppehåll lagom tills jag skulle hoppa in i bilen, men regnet hade dragit mot Skövde och det blev en del vattenplaningar på hemvägen. Amfibiebil till salu, någon? Inte? Nehe okej.
 
Känns skumt att vara hemma tidigt på dagen, även om jag gick lite övertid. Har varit hemma runt 23 hela veckan. Tänkte laga lite mat, kanske lite rabarberpaj... Slå på skärgårdsdoktorn och ha en mysig lördagskväll, för mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback