Woop wooP

Idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och gjort lite ändringar i kapitlet om hovens anatomi. Har försökt fixa de saker som handledaren kommenterade på, men har fortfarande lite frågetecken som jag insåg att jag inte frågade om, eftersom jag inte hade texten och alla färgkodningar framför mig... Men det går att fråga om senare.
 
Imorgon är det stalltjänst och sen ska jag ta mig till Skara och gå till sjukhuset och sen till bibblan. Enligt min arbetsplan ska jag vara klar med resultatdelen imorgon. Det är jag inte. Förhoppningsvis kan jag närma mig något som liknar en färdig resultatdel. Sen ska jag vara klar med hela arbetet den 18:e. Efter det är tanken att jag ska göra alla finjusteringar fram tills dess att jag ska vara klar den 20:e (alt. 24:e...) maj. Så hej och hå Ljungman-Jansson! Imorrn ska jag fanimej jobba på! Inga ursäkter godtages!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback