Lite damp

Jag är som jag sagt innan - inte nöjd med min nya dator. Nu strejkar facebook också. Man kan tycka att man borde klara sig utan, men jag tycker faktiskt om att få kolla in där då och då. Men av någon anledning så kommer jag knappt in på sidan. Verkligen skitstörigt.
 
Idag har jag varit hos tandläkaren och fått nya gummisnoddar och direktiv, men ingenting egentligen som kommer få det att spänna. Skönt iofs. Pratade även med tandläkaren om när vi tror att vi blir klara, och vi kom fram till att vi siktar på slutet av sommaren/början på hösten. Jag sa att så länge jag är klar till bröllopet så är jag glad, och det verkade hon övertygad om att vi kommer bli, så imorrn är min plan att ringa pastoratet och bekräfta datumet :)
 
Har kluddat ihop ett festprogram, roligt :) Tänkte fixa nå bilder eller så också, men eftersom min fb inte samarbetar så kan jag inte browsa just nu... Får fortsätta sätta ihop lite text så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback