Idag har jag:

--> Fixat e-legitimation
--> Skrivit ut personbevis från Skatteverket
--> Fyllt i och skrivit ut legitimationsansökan hos SJV
--> Betalat ansökningsavgiften och skrivit ut kvitto
--> Lagt allting tillsammans med en lapp ang. komplettering i ett frankerat kuvert som ska läggas på lådan
--> Ringt SJV och frågat om varifrån de tre åren kommer ifrån i övergångsreglerna för godkända hovslagare
--> Städat upp i köket
--> Slängt återvinning och pantat
--> Storhandlat, köpt blomlådor och hängare till balkongen
--> Sett två avsnitt av En Ängels Tålamod
--> Lyssnat på musik
--> Sett de två sista avsnitten av Gravida som Krökar
 
Så det så. Imorgon fyller älsklingen min 26 år! Jag hade tänkt preppa lite hallonstubbe ikväll när han skulle på träning, men det vart ingen träning så jag får väl vackert göra den imorrn utan överraskningsmoment. Imorrn börjar även Stora Shoppinghelgen i Skövde, tänkte ta mig förbi Plantagen, Blomsterlandet eller Granngården för att hitta lite fina penséer till balkonglådorna, förhoppningsvis till lite bättre pris :D
 
Fick CSN idag, men eftersom jag betalade SJV-avgiften den här månaden så blire fanimej inte ett öre kvar. Jag hatar att vara student, och att ha tandställningen att betala av. Men det är väl bara en gång till som man får CSN, därefter kommer lite skatteåterbäring och LÖÖÖÖN!! WoopWoop! Och till augusti ska jag ha betalat klart tandställningen också, så då försvinner den utgiften! Härligt! Iofs kommer det bli dags att börja betala tillbaka hela lånet till CSN, men det löser sig.
 
Nu ska jag äta lite naturgodis och chilla lite. Klockan är 20:00 och det är ljust ute! Älska våren <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback