Hemma igen

Nu har jag landat hemma igen, men har dragit på mig feber från Henrik troligen. Så jävla tråkigt. Imorrn ska jag träffa min handledare under influence of 400mg ibuprofen och 1g paracetamol. Sådetså. Eller tja, förhoppningsvis har febern gått ner så jag slipper, men man vet aldrig.
 
Hörde talas om att Ronica druckit 7st 1,5liters flaskor vatten när hon höll på att bli sjuk. Än så länge har jag druckit 2 liter, jobbar på att komma upp i samma volym x3 Sen är jag lite hungrig också känner jag.
 
Saknar min häst. Saknar Madde.
 
Var 0,5 poäng ifrån en 5:a på anestesiologitentan. Vill bli klar med exjobbet, kommer få sätta mig i bibblan imorrn efter mötet. Första hjälpenkurs på häst på lördag, Sötåsen 16:e.
 
Ny lyssnar jag på The Corrs, nostalgi. Har slagit in födelsedagspresent till älskling <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback